poniedziałek, 4 czerwca 2012

Co dwie głowy to nie jedna

Długo główkowałem po ogłądnięciu filmu z koncertu, który nagrałem w 2002 roku. Film to może zbyt dużo powiedziane – są to fragmenty koncertu, który odbył sie dokładnie 05.19 2002r. na terenie parkingu w Michałkowicach, czyli Placu Niepodległości. Kilkakrotnie zobaczyłem film i stwierdziłem, że idealnie nadaje się do opublikowaniu na blogu.

No i wtedy zaczęły się schody. Koncert - wiadomo, artyści znani, miejsce mi znane, tylko z jakiej okazji było to całe zamieszanie? Kolejny raz oglądałem film, słuchałem wypowiedzi i nic. Zawsze sobie przyrzekałem: jak zrobisz film lub zdjęcie to zapisz przynajmniej datę, miejsce lub okoliczności tego zdarzenia, no ale proza życia idzie swoimi ścieżkami. Niestety data koncertu nie kojarzyła mi się z żadnymi uroczystościami. Podzieliłem się moim problemem z moimi z bliskimi, kolegami... i nic. Pozostało mi tylko umieścić film na blogu w formie zagadki i czekać na podpowiedź gości odwiedzających moją strone. W zasadzie nie jestem zwolennikiem bezwiednego, mechanicznego wrzucania do Internetu materiałów „jak leci”, bez elementarnych opisów, dlatego długo zastanawiałem się przed umieszczeniem filmu na blogu.

Jednak w ostatniej chwili przypomniałem sobie o moim koledze - Janie Wieczorku, pasjonującym się przeszłością Michałkowic. Trafiłem w dziesiątkę! Kolega Janek znalazł w archiwalnym 50-tym numerze „Gazety Siemianowickiej” z 2002 r. opis koncertu z okazji 70-cio lecia nadania praw miejskich naszemu miastu, który odbył się na parkingu w Michałkowicach 19.05.2002r. Ulga, udało się. Co dwie głowy to nie jedna.

Zapraszam na film.

1 komentarz: